Hakkımızda metnini hazırlarken mümkün olduğunca kısa ve akıcı bir bilgi vermek faydalı olur. Eğer firmanızın uzun süreli bir geçmişi varsa muhakkak ne zaman kurulduğu ne şekilde büyüdüğünü varsa kilometre taşlarını vurgulamak gerekir. Sizi tanımak isteyen müşteri kitlesi öncelikle güven duymak ister güven duymanın en önemli kriteri ise istikrardır. Bu sebeple firmanız ne kadar eski ve büyük ise bunu ön plana çıkarmak o kadar faydalı olacaktır.

Ayrıca tesis, ekip, makine parkuru, bayi satış ağı, yetkili servisi ağı gibi ne varsa kısaca belirtmek önemlidir. 

Günümüz de misyon vizyon gibi metinler artık demode olmuş olup bunun yerine Kalite Politikamız, Sürdürülebilirlik ve Çevre, Sosyal Sorumluluklarımız gibi konularda web sitelerine içeriklerin eklenmesi firma imajı açısından daha yararlıdır.

Örnek Hakkımızda Metni: Firmamız 1956 Yılında Bakırköy’de 1.200 m2 kapalı alanda otomotiv yedek parça üretimi amacıyla 8 ortaklı bir şirket olarak kurulmuştur.  

Yaklaşık 10 sene boyunca iç pazara üretim yapan firmamız 1968 Yılında 20.000 m2 alana çıkmış ve 18 farklı ülkeye ihracat yapmaya başlamıştır.

Şu an İstanbul, Bursa, Kocaeli ve Manisa olmak üzere 4 fabrikada 130.000 m2 kapalı alanda 58 Ülkeye ihracat yapmakta olup Türkiye’nin en büyük 10 yedek parça üreticisi konumundadır. 

Eğer firmanız yeni kurulmuş veya uzun bir geçmişi yok ise bu durumda sektöre ne gibi bir yenilik ve farklılık getirmek amacıyla kurulduğunuzu. Kalite, hizmet, maliyet vb. konularda varsa sağladığınız avantajları belirtmeniz faydalı olacaktır.